Eén benadering voor alle modellen

Eén benadering

voor alle modellen

Laat het hele scala geweldige BMW's aan de wereld zien.

Uitdaging

Ontwikkel een innovatieve display-marketing strategie om alle BMW's te presenteren aan de consument.

Oplossing

Tagging op de hele website geeft input aan de Always On laag. Dit maakt het testen en aanpassen van communicatie supersnel en dynamisch.

Resultaten

  • Merkcommunicatie in relevante context
  • Real-time display ingevoerd
  • Meer testritten in alle modellen

BMW

Aways On

APPROACH

Een real-time, futureproof setup

Door de rol van een van de belangrijkste stakeholders binnen deze marketingstrategie op ons te nemen, konden we snel schakelen en barrieres doorbreken. Sterker: we kregen de mogelijkheid om te innoveren in de media-aanpak, zodat we de BMW merkcommunicatie sterk konden optimaliseren. Dit zorgde voor maximale ROAS (return on ad spend) voor BMW.

Resultaten

Met deze dynamische advertentiestrategie zorgden we voor een aanscherping van de merkcommunicatie van BMW, door het relevant te maken binnen de juiste context. Wat resulteerde in meer testritten en nog meer klanttevredenheid na verkoop.

1

Futureproof, real-time marketing opzet

25 %

Meer testritten voor BMW

1

Marketingsucces voor alle BMW's